zaterdag 5 mei 2012

Moederdag

Hallo!
Deze keer een kaartje voor moederdag. Ik heb de lievelingskleuren van mijn moeder gebruikt. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge #22 van the dutch magnolia chickies blog 

Hi!
This time a card for mother's day. I used my mom's favorite colors.
Ik hope you like my creation.
I want to enter this card to the following challenge:
- midweek magnolias blog : challenge week #9, may flowers.



Ik heb mijn copic's gebruikt om het afdrukje te kleuren. Papier is van Best Creation - A walk in the garden. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en het lint komt van Ebay. Ik heb ook nog wat Stickles gebruikt.

I used my copic's to color Tilda. Paper is from Best Creation - A walk in de garden. Flowers are Wild Orchid Crafts and ribbon comes from Ebay. I also added some Stickles.

8 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje geworden hoor,zal je moeder zeker prachtig gaan vinden.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij de DMCC.

    Groetjes esther (DT-DMCC)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve kaart is dit, bedankt voor het meedoen met DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh how very pretty this is. I love the pretty papers and flowers, and of course sweet Tilda. Thank you for joining us at Midweek Magnolias with your gorgeous creation. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje.
    dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! lieve kleurtjes heb je gebruikt.
    Bedankt voor het mee doen bij DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, heerlijke kleurtjes heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute, love these colours. Lovely card, thanks for sharing with us at DMCC. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie lieve kaart ,mooie kleuren gebruikt
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen